VEM HAR SKETET PÅ SKÄRBRÄDAN???

- Pappa.. jag råkade göra något med skärbrädan förut när.. eller ..aa.. Och nu är den jättesvår att dra ut! 
Pappa drar ut skärbrädan och tror inte det han ser. Små bruna bajskorvar rullar ut från skärbrädans kyffe..
- Jaha.. Det var ju inte så konstigt...
  OKEJ!.. VEM HAR SKETET PÅ SKÄRBRÄDAN??
- Men ååh.. Var det bara det?! Jag som trodde att jag tagit i för mycket när jag torkade av den!

Åtminstone kunde man tro att det var bajskorvar. Men som tur var så var det bara rester av blodpuddingen som hade rullat iväg och gömt sig när jag hade stått och skurit upp vår middag ;) 

Dagens ord
Allt är inte alltid som det verkar, eller vad säger ni? ;D


Kommentarer
Postat av: Annalotta

så sant ..så sant, livet är fullt av överaskningar!

Kram Annalotta

2008-11-13 @ 21:57:30
Postat av: lotta

sketet? emilia

de heter väl ändå skete!

2008-11-17 @ 23:12:47
Postat av: Emilia

Skete? Lotta

Det heter väl ändå skitit!

På svenska ;D

2008-11-18 @ 20:28:50
Postat av: lotta

ja men om du nu ska skriva på värmländska, din bap

;)

2008-11-19 @ 18:39:56
Postat av: carina

Hej! Vad kul och bra du skriver, Emilia! Fast det visste jag ju redan förstås! Ska bli kul att följa din blogg! Stor kram till Dej!

PS Tack för kommentaren på min blogg DS

2008-11-20 @ 10:08:10
URL: http://mymoment.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0