Ja.. Jag E en idiot

Har ni sett den där reklamen om falukorven som suckar och säger till hamburgaren - "Ja.. du E en idiot.."  ?
I alla fall var det precis det som slog mig förut när jag stod ute strax efter 21 och krattade i mörkret. Jag undrar vad grannarna tänker egentligen.. " Där är ju hon, hon som vattnar blommorna kl 3 på natten och tvättar bilen i spöregn!" Eller kanske ; "Titta nu har hon börjat damma igen" " Sigurd, gå och lägg dig, klockan är 4 och du smyger på grannen" Jag undrar jag.. Men idag slog de mig faktiskt, att städar man klockan 1 på natten (senaste gången var för 5 minuter sen), envisas om att få bort varje liten fläck på bilen i spöregn, bara för att man bestämt sig för det, springer runt med gräsklipparen som en galning för att få stopp på den (stoppknappen var trasig).. Då kan man faktiskt konstatera att Ja, jag E en idiot...

Dagens ord
Jag skulle kunna skriva något klokt här men...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0