Oh fader

Fader jag har syndat. Jag kunde inte stå emot frestelsen, den blev allt för stark. Det är därför jag biktar mig,  jag har begått 1 av de 10 döds-synderna som står skrivna under faders tak.
Men i all hast hade jag nästan inget val.

Oh Fader jag är ledsen att behöva erkänna att jag strök mina kläder på heltäckningsmattan, ty jag vet hur du håller av den. Är det till någon tröst så hade jag en liten liten handduk emellan. Du förstår att djävulen talade till mig, han sade ;
" Att stryka dina kläder på en handduk och ett träbord är minst lika farligt som att stryka på en handduk och en heltäckningsmatta. Tål en frottéhandduk värmen så nog fan klarar mattan av det."

Ja så sade han!

Är jag fri att gå med din förlåtelse? Tack Fader, men om jag nu redan begått en dödssynd så spelar det väl ingen större roll om jag slinker dit igen. Inte för att jag kommer göra det men.. En vän till mig undrade bara.

Dagens ord
Vi lär oss alltid nya saker, men hur vi använder det är en annan sak 


Kommentarer
Postat av: Den upplyste

En gång är ingen gång,två gånger är en tradition....(eller var det en gånggång)

2009-01-21 @ 20:42:09
Postat av: amanda

hahah.

men fin blogg du hade då! :) keep it up, girl! :D

haha, kram amanda! :)

2009-02-04 @ 14:15:58
URL: http://amandaolivia.devote.se
Postat av: Linas Ord

Hahahahaha du är förlåten, Gud sa att det är hans fel, han hade glömt bort det här m strykbräda just den dan..

2009-03-13 @ 12:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0