2 höjdare

07.20 - Klockan ringer och jag blir förbannad, som vanligt...
07.25 - Klockan ringer igen och Marcus (som inte nes ska upp) får stänga av den, som vanligt...
07.30 - Klockan ringer och jag ligger fortfarande kvar, som vanligt...
08.10 - Jag går långsamt upp, eftersom min lektion börjar om 20 minuter
08.13 - Jag lägger mig en liiiiiten stund till
08.18 - Måste jag åka?? JA! Fan..
08.33 - Framme i klassrummet, UTAN böcker eller vidare personlig hygien...

- Å ja just det du vet kanske inte vet det... Det blir ingen lektion idag, ska på möte kl 9.00.. men låna min bok å räkna lite du, säger läraren.

"FAAAAAAAAAAAAAN OCKSÅ"

09.00 - Hem till Marcus igen, frukost! Mmmm
-Plugg
12.30 - Marcus skyndar sig med allt som göras innan han ska iväg till..ja va det nu hette... till Sm uppåt i Sverige någon                   stanns.
12.35 - I all hast slår jag i stortån i hans tröskel och JÄVLIGT HÅRT! Ont, vet inte om jag ska skratta eller gråta så jag skrattade hysteriskt medan Marcus kommer med is och ger mig en idiotförklarande blick till mitt sammanbrott.. Va fan skrattar hon för!?


En mindre lyckad dag helt enkelt...

Dagens ord
Ett skratt förlänger livet, men det gör kanske inte en ond svullen stortå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0